LA update

   
                                                                                        Huntington Beach
   
   
massa snygga surf-killar / jag igar innan killarna kom over for movie night :)

(klicka pa bilderna for att fa dem storre)


Tankte beratta lite kort om vad vi gjort de senaste dagarna. I mandags slappte John av oss vid ett shopping mall dar vi agnade ca 4 timmar at forever 21 och Victoria's Secret! Vi har shoppat saaa mkt fint ska ni veta, hihi. Sen i tisdags sa kom Brendon over utan att vi visste om det och fragade om vi ville med och shoppa, sjaalvklart ville vi det! Sa han tog med oss till olika shopping malls och outlets. Jatterolig dag :) Och igar (onsdag) sa kom Brendon och hamtade oss vid halv 10 pa morgonen och sa akte vi till Huntington Beach (dar det forovrigt kryllade av snygga surf-killar!!!) som ligger ca 45 minuter harifran. Fast det tog lite mer an sa eftersom att det ar sa mkt trafik har pa morgonen, trots att vi tog freewayen (motorvag) sa tog det ungefar 1 timme tror jag. Nar vi val var framme sa at vi pa ett stalle som hette Ruby's, jag och bella at varldens godaste amerikanska pannkakor med sirap pa, scrambled eggs och frukt till det, typisk amerikansk frukost och saaa gott!! Sedan gick vi ner till stranden och la oss och solade saklart :) badade gjorde vi ocksa, fast jag tyckte det var liiiite for kallt sa jag doppade bara till magen, hehe. Men det var svalkande och skont och det behovs har kan jag saga, runt 40-45 grader ar har om dagarna. Men jag klagar inte, alskar varmen och vill helst av allt ta med mig den hem :) Och igarkvall sa kom alla killarna over sa kollade vi pa Friday the 13th! Trots att det ar en skrackfilm sa satt vi mest och skrattade at Stephens kommentarer till de totalt vardelosa scenerna i filmen, det marks verkligen att den gjordes pa 80-talet alltsa, haha!

Sa nu har ni fatt lite uppdatering iaf fran andra sidan jordklotet! Ikvall ska vi ivag med killarna, eller iaf Jeffrey och Stephen som det ser ut just nu, till en hemmafest ungefar 15-20 minuter harifran, ska bli kul! Da far vi ju traffa annu mer nytt folk :D love it! Sa Jeffrey kommer och hamtar upp oss om ungefar 1 timme. Hoppas allt ar bra med er dar hemma ocksa, saknar er men det drojer ju inte lange tills vi ses igen! Tiden bara springer ivag och och det kanns som att vi varit har i all evighet!

Pussar och kramar till er


Kommentarer
Postat av: Amanda

ÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!!! kan inte sluta kolla på bilderna! vill meeed!!! :D

2011-09-12 @ 09:57:33
URL: http://nyheter24.se/modette/anderssonamanda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0