Snart bär det av!

Jag tänkte bara slänga in en snabbt inlägg innan jag lägger mig på soffan och kollar tv tills jag förmodligen slocknar en stund iaf.. hade varit skönt att bara få sova ungefär 1 timme så att man inte är helt slut sen och blir som en zombie imorn bitti.. :p Men det ska nog kunna gå, börjar bli lite trött nu känner jag. Annars vet jag inte riktigt hur jag känner just nu, hehe. Väldigt många tankar finns i mitt huvud, så många att jag tror det är svårt för mig att känna just EN sak jag känner just nu. Förväntansfull, nervositet, orolig, spänd men framför allt så ser jag fram emot det här så sjuukt mycket och om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte det kan bli annat än bra!

Nästa gång vi hörs så är jag på andra sidan jordklotet. I Los Angeles, drömmarnas stad, min drömstad. Att jag om 24 timmar befinner mig i Los Angeles känns ganska så sjukt, för just nu sitter jag här i lilla oskis, detta kommer bli ett GRYMT äventyr! Puss puss puss till er alla fina, vi hörs snart igen ♥


kommer sakna världens bästa mami såklart <3 tack för att du finns. you're the best!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0