Om mindre än...

... ETT dygn så sitter vi på planet påväg mot drömmarnas stad och början på en fantastisk resa! :) Imorse när jag vaknade så var det första som slog mig att "fan, snart åker vi alltså" och då fick jag ett sådär härligt pirr i magen. Ni vet, som när man var liten och väntade på något riktigt efterlängtat, typ julafton hehe. Sådär kändes det. Jag kan knappt förstå att detta händer än..

Idag fyller min lillasyster år, 17 år närmare bestämt, så grattis grattis till henne! ♥ Och vi ska ha kalas här hemma ikväll så idag har jag maaassor att göra. Jag ska städa, fixa med maten, baka två morotskakor, PACKA KLART (aah panik), sen ska jag fixa mig själv också eftersom att gästerna kommer vid halv 7! Det kommer bli en hektisk dag och tiden kommer bara flyga iväg tror jag, bäst att jag sätter fart här nu då.

Skriver nog ett inlägg ikväll också och då är det nog en lite mer panikslagen tjej som skriver.. haha. Näerå, detta ska nog gå bra. Bara jag har koll på läget så håller jag mig lugn.. Har inte ens gjort en packlista ?! Vadfan tänkte jag där då?! Meeen det viktigaste har jag lagt fram iaf så att jag inte glömmer det.


(skulle ha publicerats kl. 10 imorse..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0