Ny app och lite tankar.

Prövar att mobilblogga här nu med nya appen blogg.se! Har aldrig bloggat från mobilen förut så det här kan ju bli spännande.

Ikväll har det varit släktkalas. Det känns fortfarande lite konstigt att vara hemma på svensk mark igen.. Fast i måndags var det värst.. Det var då jag verkligen fattade att jag var hemma igen och ville bara tillbaka! Jag mådde seriöst dåligt och ville inget annat än att sova så att jag slapp tänka. Det var en konstig känsla. Där borta var allt så problemfritt och man behövde inte tänka på varken jobb eller framtiden, man levde bara där och då. Fast jag antar väl att det blir lite så när man är iväg på semester och har det helt underbart, man levde verkligen i en liten bubbla där borta i underbara kalifornien.

Under denna resan insåg jag bara mer om mig själv och vad jag verkligen vill göra här i livet. Och det ska jag hålla fast vid nu och verkligen uppfylla.

Nu ska jag sova, har fortfarande problem med att vända på dygnet och har inte somnat innan 12 en enda dag sedan jag kom hem. Men jag fortsätter att kämpa här!

Godnatt. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0