Never say never.

Always follow your dreams.
Ja, gott folk. Detta är ett citat som man hör vart man än vänder sig nuförtiden! Det var en klok filur som kom på det där va! Idag kollade jag på Justin Biebers film "never say never" för... 5e gången tror jag (haha). Det är lugnt, ni får gärna kalla mig nörd för det är jag uppenbarligen :p MEN, det är inte så konstigt för den killen alltså... När folk pratar om att följa sina drömmar och att ingenting är omöjligt bara man vill så refererar man till såna som just Justin! Han får en verkligen att inse att ingenting är omöjligt, "äsch den lille skiten" tänker väl säkert dem flesta, som vid endast 16 års ålder blev känd världen över och sålde ut Madison square garden på 20 minuter! Det jag ser hos dem personerna är avundsjuka och ingenting annat. De saknar förmågan att kunna glädjas åt andras framgångar. Det enda jag egentligen har att säga till dem är att dem borde se hans film, ändrar dem inte uppfattning om honom då så ligger felet någon annanstans. För den killen är grym och ingenting annat. Han gav aldrig upp sina drömmar trots flera nej och motgångar. Han må vara 3 år yngre än mig men jag kan faktiskt helt ärligt säga att han är en förebild för mig. Just för att han lever ut sina drömmar till fullo och bevisar att det går verkligen att lyckas, trots att du kommer från den minsta lilla staden på världskartan, typ.

Jag är imponerad. Uppenbarligen ett x-antal miljoner människor också. "never say never" and always follow your dreams!

Xx


Kommentarer
Postat av: Alicia

Du är ju för go, tack så sjukt mycket för kommentaren! Underbart inlägg, men VISST får man sjuk inspiration av den filmen!??!

KRAM

Alicia

2011-10-18 @ 16:01:12
URL: http://signealicia.myshowroom.se
Postat av: linnéa olsson

going!!

2011-10-23 @ 02:22:48
URL: http://llinneaolsson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0