EMA COUNTDOWN!



3 timmar och 30 min kvar... Sedan går European Music Awards av stapeln i Belfast, klockan 20.00 börjar röda mattan och själva galan börjar 21! I'm excited! Vad ska Lady Gaga klä ut sig till denna gången?! Vem vinner den enligt mig största och starkaste kategorin detta år "Best female"?! det står mellan - Adele, Beyoncé, Jennifer Lopez, Katy Perry & Lady Gaga. 5 riktiga powerwomans med andra ord. Personligen tror jag (och hoppas) att Beyoncé tar hem det och det gör hon isåfall med all rätt. Cuz you know what girls?! We run this world! ;)
 
Så glöm inte att slå på MTV redan klockan 20.00 för att se alla snygga kändisar på röda mattan, jag missar det inte i allafall!!

Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0