Slutet på en bra dag!

Jag kom hem för en stund sedan efter att ha varit iväg hela dagen. Först var vi på premiären av after beachen ute i Tylösand och nu ikväll har vi varit ett gäng hos en tjejkompis och grillat och snackat skit. Jag bara älskar dessa underbara sommarkvällar! Eftersom att jag agerade chaufför idag och körde hela dagen så blev det varken något drickande eller festande för min del, men det var inte mig emot så värst mycket då min hals har strejkat lite mot mig sedan förra helgen.. så jag kör nästa vecka istället, då blir det party både tors, fre och lördag! :)
Slänger upp lite bilder från dagen!


Haaks spelade som vanligt på after beachen, grymma killar de där!


fina olivia och jag






ronja & bella var också med!


Helt fullsmockat med folk! Alla älskar Tylösand!



Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0