Örongodis!

Tänkte att jag skulle slänga upp några favoriter från musikens värld! Jag har blivit helt frälst vid house-musik den senaste tiden och jag lyssnar på det vid alla tillfällen, på bussen, jobbet, hemma, ute överallt. i love it! Så här bjuder jag på några godingar som jag själv lyssnar sönder:


The best of the best of the best of the best (yea, you get it!)













Sådär, mina absoluta favoriter just nu. Dessa går på repeat på ipoden hela dagarna och jag tröttnar verkligen aldrig heller. Avicii är den röda tråden som ni kanske ser, hehe. Men han är verkligen grym, all cred till den killen för hans stora framgånger världen över. Ska faktiskt åka ner till Malmö den 27 augusti och lyssna på hans fantastiska mästerverk! Ses vi där?!

Nu ska jag kika på the hills (säsong 3) och sedan sova. ♥

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-07-31 @ 20:46:41
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0