Morgondagens planer!

Update: Jag kollar ut genom mitt fönster och det s.p.ö regnar... lagom kul ju. Och vilken månad var det nu igen? Just ja, juli... SKANDAL! Men i vilket fall så lovar vädersnubbarna 20 grader och strålande sol imorgon så där hoppas jag att dem inte har fel. Imorgon är det nämligen after beach ute i Tylösand som gäller för hela slanten. Både killar från göteborg och tibro är nere och hälsar på här i Halmstad så imorgon är det full rulle som gäller hela dagen och framåt kvällen lär vi nog hamna under bordet allesammans, det finns liksom inte riktigt något val på den fronten ;) haha! Nej men det ska bli stört roligt att träffa alla igen, har ju inte setts på hela sommaren!

Hoppas det är bra med alla söta små filurer som kikar in här i allafall :) själv mår jag toppen och njuter av livet till fullo! Planerna för sommaren är just nu många och jag kunde inte haft det mycket bättre.

Puss på er! ♥


En bild från förra torsdagen på Leffe's Beach Club, stört rolig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0