Vad har hänt?!

Detta har jag haft för mig hittills denna sommaren:


Vi tog oss ett litet dopp i poolen utanför Mårtenssons! Fast om sanningen ska fram så
var det för att vi gjorde reklam för energidrycken Burn, finurligt va!


Färgade håret i en lite mer ljusbrun/blond nyans. Dock har det mesta som var brunt tvättats ur.. så vi får se vad som sker härnäst.


Jag&bella innan Rasmus 20-års fest!


Var på Håkans konsert på Halmstad Arena



En spontan utekväll med tjejorna!


Träffade Kenza på Pepe's i Båstad



Bästa väns student.


Var och kollade på 3 olika baler! Bland annat denna ute i Tylösand, Stures bal.


solat och badat en hel del då det varit fint väder


Jag har tagit KÖRKORT!!! den 17e juni för att vara exakt ;)

Sen har det såklart hänt massor med andra saker men det här är en del av det! Nu får vi bara hålla tummarna att resten av sommarn blir minst lika bra, men det tvekar jag inte på! Förresten, idag är det exakt 2 månader kvar tills vi sitter på planet till USA och LOS ANGELES! Galet, helt crazy faktiskt. åh, jag längtar.



Kommentarer
Postat av: bella

denna sommaren kommer slå alla andra! och usa kommer att vara det BÄSTA!! LOVE U <3

2011-07-04 @ 20:45:24
URL: http://olssonrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0