i'm on the edge with you

Jag tänkte köra ett inlägg med vad som hänt den senaste tiden, det vill säga ungefär då sommaren började och jag kom ut ur mitt ide igen haha, näero men vintern är inte riktigt min grej..

Iallafall, bloggandet började ju bra för min del som ni kanske ser? Nä, inte riktigt. Men jag har en bra förklaring faktiskt, jag fick nämligen börja jobba i onsdags istället, skulle ha börjat på måndag annars men det behövdes mer folk! Inte mig emot, mer pengar till våran tripp till USA :) Tänkte berätta mer om det i nästa inlägg.

Nu ska jag bara fixa lite grejer här hemma först och sen njuta av ledigheten SEN lovar jag att blogga igen :) Om någon timme eller så. Puss på er!


Innan Club Monday förra veckan!

Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

grymt namn måste jag få säga :D!

2011-07-29 @ 16:45:15
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0