Update!



Heeej! Här har det stått still ett tag nu.. hehe feeelåt. Men mitt liv består just nu utav 1. jobb 2. jobb 3. jobb 4. övrigt. nej men typ, det känns så iallafall! MEN det är bara nästa vecka kvar också sen är jag friii! ska bli riktigt skönt faktiskt. Usa om 3 veckor på lördag och planerna för denna resan blir bara bättre och bättre. Vi har fått reda på att vi får bo hos ett par i los angeles, vilket är det bästa beskedet vi kunde få!! Finner inga ord för hur glada vi blev över att höra det. Jag tänkte försöka blogga en del där borta för att kunna uppdatera lite mer med bilder och sådär, och såklart även för min egna skull för att det alltid är kul att kolla tillbaka på saker man gjort, så blir det lite som en resedagbok :) Jag kommer att berätta mer om resan osådär när jag känner att jag har mer tid, NU ska jag gå ner och äta lite morotskaka som jag bakat idag, första gången och till min förvåning så blev den skeeetabra! Ha det fint så länge!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0