Härlig söndag!

Hallihallå! Idag har det varit en bra dag. Mormor och janne var här i eftermiddags och precis när de skulle åka hem så tänkte jag ge mig ut på en powerwalk, då blev min lilla mormor sugen på att följa med så det hela slutade med att jag och hon gick hela vägen hem till dem, närmare bestämt till sennan. Det tog cirka 50 minuter, dels pga att mormors höft inte riktigt ville samarbeta med henne, hehe. Fast det kändes typ som att vi gått i 20 minuter för vi bara babblade på om allt mellan himmel och jord, jätte skönt att få prata med sin mormor sådär ibland! Sen stannade jag även där en stund och fikade! På tisdag fyller hon 64 så då ska hela familjen dit och äta god mat <3

Annars då? I helgen har det inte hänt speciellt mycket. Det har varit en riktig lat-helg för min del. Har knappt orkat gå utanför dörren förutom när jag varit ute och gått. För så duktig har jag blivit nu helt plötsligt, igår tog jag med mig diezel och gick/sprang hela skogsrundan och idag med mormor då. Tänkte börja springa lite nu i veckan när mina nya löparskor anländer. Har nämligen beställt ett par Reebook Easytones. Mycket behövligt då jag inte haft några rejäla gå-skor på länge. Så nu får vi se hur länge det här håller i sig men på något konstigt vis så fick jag mer motivation till att röra på mig när jag beställde nya skor, jag måste ju se om dem är så bra som reklamen påpekar! ;)

Imorgon är det dags för jobb igen, sista veckan nu, skönt! Sedan är det ju faktiskt inte alls långt tid kvar tills vi åker. Igår var det endast 3 veckor kvar! Behöver jag ens säga att jag längtar?!


Min nya fina bikini är från Style By Tyra! Passar utmärkt att ha till USA! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0