ohyess

Bokat & klart - den 26e april sticker vi till den underbara värmen!! klockan 14.20 för att vara ganska så exakt, hehe. Jag längtar redan, men ska försöka att inte tänka på det för mycket för samtidigt så vill jag ta vara på den sista tiden nu på gymnasiet, och försöka koncentrera mig på skolarbetet utan att bli för exalterad.. :p kommer hem den 10e maj igen, förmodligen dagen innan sista studentfesten trodde malin, får verkligen hoppas att det stämmer, vill ju absolut inte missa den!

snabb uppdatering om igår: vi var på underbar, jag sov hemma hos pappa. vid strax innan 3 blev det total kaos inne på mårtensson då brandlarmet gick.. alla blev helt crazy när de fick stå utanför och vänta på att få hämta ut sina jackor, ett under att jag inte mosades där längst fram i kön. men annars så var det trevligt, förutom kylan då med. det var inte speciellt kul att traska hem klockan tre i 15- grader (!!) fast det gick ganska så fort som tur var. nä, nu ska jag se om det går nåt bra på tvn, vilket jag dock inte tror.. ha en fin kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0