Transformers 2 - Revenge of the Fallen



Jag veeet, jag är nog lite efter, men detta är verkligen inte min filmsmak egentligen. Men pappa fick för sig att hyra denna idag så jag tänkte att jag också kunde se den lika väl då. Och förvånansvärt nog så tyckte jag den var bra! Brukar inte gilla science-fiction med bara massa pang-pang och påhittat, hehe. Men denna var faktiskt helt okej, spännande var den! Så den rekommenderar jag verkligen till er som inte sett den än! :)
Nähe nu är jag trötttt så ska strax sova, efter bara några få timmars sömn efter en galen party natt och sen ett par timmar på badhuset gör att man blir helt slut i hela kroppen.. men vi hörs väl snart igen, har blivit riktigt duktig på att uppdatera nu ju ;) PUSS! ♥
Btw, Megan Fox och Shia LaBeouf skådespelar sjuuukt bra tsm i denna filmen, hothot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0