Rewind

Nu tänker jag demonstrera lite här.. Såhär mycket snö som det är nu har det inte varit på 25 år säger dem. Helt sjukt, det slutar verkligen aldrig snöa heller, när jag tittar ut är allt jag ser bara vitt. Och eftersom att jag är sjukt trött på snön så övervägde jag nyss att inte gå utanför dörren idag utan istället bara sitta inne och lyssna på SOMMARMUSIK !! Och längta till den dagen man kan plocka fram skinnjackan och tygskorna igen.. Men om det forsätter såhär så lär ju snön inte vara bort förrän om ett bra tag. Aja, jag går i ide nu dåra och lyssnar på denna underbara sommarlåten! ♥




Denna låten får mig att tänka tillbaka på varma sommarkvällar, när man gick i shorts och linne.. Ååh, vill inget annat än att ha sommar nu!

Kommentarer
Postat av: martina

så SJUUUKT bra låt!

Den får mig också att tänka tillbaka till sommaren 09..! :')

2010-02-28 @ 16:16:43
URL: http://aanitram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0