Projektarbete

Det är snart bara två månader kvar till studenten, vilket är riktigt riktigt sjukt.. Tiden går så fort, för fort!
Jag har nu i sista sekund bytat ämne på mitt projektarbete. Av olika anledningar. Istället för att skriva ett helt vanligt, enkelt och tråkigt arbete om kvinnohandel så ska jag nu skriva en klassbok. Alltså en bok om SPL07A! Vilket jag ser fram emot väldigt mycket, analysera personerna och händelserna lite extra. Allt som vi varit med om under dessa tre åren tillsammans. Så, ett tips till er som nu går i ettan och framför allt tvåan - PLANERA erat projektarbete noga, tänk ut något bra som ni verkligen vill fördjupa er i, vem/vilka ni ska arbeta med och var ute i god tid. Det kommer löna sig i slutändan och bli till något roligt istället för ett arbete man känner sig tvingad att göra. Nu måste jag sätta fart att skriva här, kom gärna med tips om vad man kan ha med i en klassbok! Frågeställningar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0