I'm Back On Track With A Good Mood!

Aaaah jag får snart ett nervsammanbrott!! inget går som jag vill just nu alltså. har tusenmiljoner saker att göra i skolan men alldeles för lite tid till allt. Dessutom så har allt en tidpunkt då det måste vara inlämnat annars bedöms det med sämre betyg, jo men det är ju alltid kul att höra :)
Och för att förvärra saken liite mer så fastnade jag med min tröja i ett handtag alldeles nyss och rev ett stort hål i den (y) just greeat! känner verkligen att det är min dag idag. så kände bara att jag behövde få ut min ilska på något sätt så då passade här fint just idag! och när jag ändå är i farten så kan jag lika väl skriva ner allt jag har att göra för att försäkra mig om att jag inte glömmer något, vilket är lätt hänt när man har tusenmiljoner saker att göra..

Rättskunskapsprov - antagligen på fredag..
Naturkunskapsprov - på torsdag
Datorkunskapsprov - vet inte alls när, helst aldrig..
Personaladministration, skriva om jämställdhet/könsroller - inl. fredag
Engelska C, bok & filmrecension - inl. fredag
Svenska B arbete - inl. på lovet (egentligen idag)
Datorkunskapsuppgift - inl. fredag
• ps. höll ju nästan på att glömma uppgiften i kommunikation
som ska vara klar den 5 nov. inte illa det! har ju hela lovet på mig?! ..


Och utöver allt det här så har jag även mitt projektarbete som egentligen ska arbetas med lite varje vecka.. har det hänt? Nääe inte direkt. Har skrivit i loggboken typ 3 ggr hittills. Plus de j-vla korgstudierna i geofrafin , pfft trams. Hans pilla dig i roompan va :) orkar verkligen inte med det här. vill bara låtsas som att inget utav det existerar och spela dum om någon frågar mig om det, haha! fyfan vilken bra lösning måste jag säga. När jag skrev det här la jag även märke till att allt ska vara inne innan lovet och helst på fredag då med ju - annars? I-I-IG ! jaja ha ett bra liv för nu ska jag plugga mig till döds hejsvejs ......








Lite ny & fräsh musik piggar iallafall upp lite! Älskar Jordins nya, hela hennes nya album är skitbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0