091027

hejsvejs! nu har jag intagit höstlovet men har dock lite ångest över att jag inte pluggat något alls dessa dagarna, vilket är väldigt behövligt.. men det känns liksom mer "okej" på något sätt att strunta i det när man har lov. aja lär väl ändå få ta tag i det någon dag nu snart. imorgon ska iallafall jag och bellsi på bio. michael jacksons - this is it! ska bli kul och se faktiskt. sen på torsdag och fredag så blir det halloween firande på både corner och underbar, kommer bli kanon! fantasilös som man är så fick det bli en utklädnad till djävul. eftersom att det verkar vara någon "ny" oskriven regel att man måste vara något läskigt.. hmm.

annars då. jag har varit hos min syster hela dagen och stöttat henne lite. kärleksproblem. eller ah, det är väl lite värre än så och just nu kan jag säga att killar inte kammar hem dem högsta poängen hos mig!! men det går väl över antar jag, har bara varit riktigt irriterad hela dagen idag så borde inte uttala mig om detta just nu kanske..

men men, nu ska jag kolla lite på tv och sen göra något vettigt. kanske läsa igenom nya ELLE som jag fick med ifrån h&m igår - "jätte" vettigt, visst?


                                ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra kväll? / fröken bitterfitta

2009-10-31 @ 22:15:09
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: h a i d i s -

Hallådär :)

Haft en bra dag hitills?



kram haidi ♥ !

2009-11-05 @ 12:24:53
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0