you're so damn beautiful

okej, nu tänkte jag berätta lite om min dag, både bra och dåliga saker. så läs om du orkar!! det började med psykologiprov imorse, gick väl inte jättebra kan jag inte påstå, kommer ju definitivt inte få mitt MVG om man säger så.. kanske VG om jag har tur. frågorna var helt konstiga och vissa var inte ens med på instuderingsfrågorna. så det förstörde min dag lite. gick till personlig utveckling, fick reda på praktikrapporten - MVG! det gjorde mig såklart på lite bättre humör. efter skolan så åkte jag, jossan och jonna in till stan. satte oss på en bänk vid nissan en stund och sen så gick jag och jossan till vattenporten och mötte filip. dem två skulle "plugga" men det blev inte så mycket med det nej. utan istället pratade vi om allt och inget och åt oss feta.. när jag skulle ta bussen till mamma jobb så skulle den av någon anledning köra åt fell håll för att sen vända och köra det rätta hållet? vilket tog typ 15 minuter längre än vad det brukar göra. så jag fick hoppa av en hållplats innan och ställa mig vid busskuren i hopp om att mamma skulle se mig när hon körde förbi, och den turen hade jag iallafall med mig. jag stod och vinkade som en galning för att hon skulle se mig, man kan ju undra vad dem i de andra bilarna tänkte , hahah! så till slut blev min dag ganska så bra ändå. när jag kom hem så hade jag fått hem en veckorevyn - gratis. jag var inne på kenzas och så stod det att man bara kunde fylla i sina uppgifter så kom det hem ett gratis ex på posten. och se vilken tur jag har ibland, för det stod att det bara fanns ett antal men hur många vet jag inte exakt, men ändå. just nu sitter jag och försöker skriva ihop svenska uppgiften som ska vara inlämnad imon.. går mindre bra om man säger så. är riktigt trött på att plugga varje dag nu faktiskt. ska bli  riktigt skönt med lov! är taggad inför nästa helg. det blir förfest hos mig med trevligt folk och sedan vidare till lokalen. vi hoppas på en lyckad kväll vilket jag nog tror att det kommer att bli, kan inte bli annat än kul när man har trevliga människor runtomkring sig! nu, återigen plugg. ciao!

Akon - Beautiful  ♥


Kommentarer
Postat av: rachel bilson's fanblogg

akon - beautiful låten är grymt bra sjunger den hela tiden. ha ha ha

2009-05-17 @ 14:45:36
URL: http://ultimaterachel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0