you always find your way

hej :) har varit hemma i någon timme nu. jag ringde nyss min morfar och frågade om hur det blir i sommar med jobb, och han kom med goda nyheter och sa att det blir en del jobb till mig iaf, great! dem funderade ett tag att inte ta in några sommarjobbare alls dels pga lågkonjukturen, men han sa iaf att det blir jobb till vissa. sen kan det nog bli så att jag jobbar lite på restaurangen också, för där lär dem behöva hjälp i sommar. det känns bra att ha det fixat, pengar är ju aldrig fel! =)

imorgon har jag egentligen ingen skola eftersom vi har östergårdsprojektet både måndag och tisdag, och sen mentorsdag på onsdag. men jag har ju tyvärr nationella i tyska imorn, och om jag hinner så ska jag ha muntligt i engelska med ;S inte kul att behöva gå upp klockan 6 för att ta 7 bussen.. hoppas verkligen att tyskan går bra, är ganska orolig för den. det är skitsvårt! :s men men, får hålla tummarna för att detta är lätt och helt enkelt försöka göra mitt bästa.

idag är det söndag vilket betyder massa bra på tvn. 20.30 kmr parlamentet (bäst!), 22.00 keeping up with the kardashians, älskar det programmet. den familjen är verkligen gaalen! sen efter det blir det väl läggdags.. haha trrååååk! jaja vi hörs nog imorn :) ♥

 
hade lite tråk innan bussen skulle gå, så oliver fick agera fotograf!

Kommentarer
Postat av: bella

SNYGGO <33 POLSKI!

2009-05-17 @ 20:58:44
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0