yey

sitter i skolans datorsal just nu .. riktigt lamt. det är verkligen inte min dag idag. först hade jag tyska kl 8 imorse, trodde jag dog av uttråkan.. sen 1 ½ timmes håla. personlig utveckling och efter det ännu en håla på nästan 2 timmar , som ännu inte är slut, börjar igen tio i.. ibland vill jag bara spy på skolan!! 22 skoldagar kvar *håll ut* ...

för att klaga lite till när jag ändå är i farten så har jag fått 2 till inlämningar , som ska vara inlämnade innan 29 maj! plus en liten uppgift.. mh, har jag någon gång sagt att jag älskar skolan? :)

haveagreatday!

Kommentarer
Postat av: huldiiish

Är det inte 22 skoldagar kvar? :O

2009-05-06 @ 17:32:22
URL: http://sexibexii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0