yesterday

  

gårdagen var toppen! hade det hur kul som helst med massa trevligt folk! dock var vandringen hem från andra sidan inatt klockan 2 inte lika kul.. för stunden önskade jag död åt den som uppfann högklackat!! fyfan vad ont det gjorde ett tag. var hemma här vid halv 3-3. efter att "liftat" med en buss haha. vi stod och hoppade vid vägkanten som två galningar när vi såg att det kom en buss, men eftersom att den inte var i trafik så kör dem egentligen inte folk. men vi fick åka med en bit iaf. han ville däremot inte köra oss upp till vrenninge vilket jag tycker var liiite dåligt va, skärpning på er busschaffisar. tänk på oss stackare som är ute och går sent i natten ;) aja, hoppas alla hade en lika trevlig kväll som jag iaf! :) idag måste jag försöka plugga, måste. det är så fint väder idag med , hade velat sola! slänger in lite bilder från igår med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0