wei

Hej Josefine!!
Japp jag har rättat ditt prov och det var ju alldeles förträffligt bra, MVG!!


om jag blev glad eller !! trodde verkligen, verkligen inte att jag skulle få MVG, max VG eftersom att det kändes som att jag svarat fel på några frågor.. men nej tydligen inte! blir faktiskt lite stolt över mig själv. nu fick man lite ny energi till att göra klart det sista inom skolarbetet. Tänkte börja på min självanalys nu. Sen lite smått på filmanalysen i psykologi. dem 2 sakerna är det sista jag gör i dessa ämnena och båda två är avgörande för mitt betyg, måste få MVG på båda med andra ord, PRESS !! aja önska mig lycka till.

kan väl berätta om hur dagen varit när jag ändå skriver här! var ju som sagt på galgberget hela dagen med elever från östergårdsskolan. det gick super bra och min grupp var hur trevliga och duktiga som helst! två av tjejerna kom t.o.m fram och tackade mig efteråt, så gulligt :) så även om det var lite segt och tråkigt i början så blev det lite bättre mot slutet. en mycket bra dag med andra ord =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0