Valborg

jag hade en trevlig kväll igår med de närmsta vännerna. vi började med förfest hos bella , som börjar bli en tradition nu men eftersom att våra förfester där alltid blir lyckade så tycker jag vi borde fortsätta med de! jag, bella, lisa, hampe, isse och robin var det där. vi satt och spelade jag har aldrig & sanning eller konsekvens - elaka versionen samtidigt som vi taggade till med god dricka. man fick lite flashbacks från förra helgen av 7.0 orna alltså, men dem slank ner ganska så lätt ändå, höhö. vid ungefär halv 10 bar det av till robin som bara bor en gata bort. men eftersom att vi är så lata och inte orkade gå runt hela kvarteret för att komma dit så genade vi genom en trädgård (y) mycket effektivare och vi sparade några minuter där :p när vi kom dit var det folk man kände och som jag inte träffat på länge, bland annat Ola ! <3 var jättelängesen jag festade med honom. så det var kul :) jag hade en trevlig valborg och vaknade upp på toppenhumör idag, kan inte bli mycket bättre. ikväll får vi se vad som händer men det blir antagligen stan och kanske tre hjärtan med bellsi och någon mer! vi får se vart vi kommer. hoppas alla hade en fin valborg :) ♥

och idag är det 1 maj, wiho sommaren är snart här! :D

  
  
  
min&bellas drömprinsar <3 haha. nä nu ska jag ut i solen och steeeka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0