Väla

hejsan! kom hem för ungefär en halvtimme sedan, har varit på Väla hela eftermiddagen med bella, robin och helen :) hittade tyvärr inget.. jag letade ihjäl mig efter en jeansjacka på gina men dem fanns bara kvar i XXS och XL :S så får åka in till stan på måndag och kolla efter om den finns där! efter att vi gått runt där i någon timme så åt vi på mcdonalds, känns som att jag inte behöver äta något mer på en vecka typ, är fortfarande mätt..
ska förmodligen hem till bella lite senare, eftersom att jag är helt ensam i huset .. får se hur jag gör men det är inte kul att vara ensam hemma så antingen det eller så blir det utgång, vi får se ..

du vet att jag finns här för dig, trots att jag inte är hos dig så ofta..
and sometimes I just miss you so much :( <3 you know who you are.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0