090516

Var inte på så bra humör igår som ni kanske märkte, men nu så ^^
Direkt efter skolan igår så åkte jag in till emelie på restaurangen och satt där i någon timme, när dem slutat så åt vi tillsammans. Denna gången provade jag kycklingsallad och den var hur god som helst, kan jag rekommendera till er som tänker äta på la cocaracha nån gång ;) efter vi ätit gick jag och emelie till hennes lägenhet för jag skulle slinga hennes hår.. det blev bra tyckte jag, men emelie sa att det var ljust och att hon såg ut som en nyblonderad fjortis, men hon vänjer sig väl, hah! När vi var klara med det och satt vi och käkade godis och drack saltitos med tequila smak. det var, ehm mindre gott! det är typ som en blandning mellan cider och öl på något sätt , fast det är tequila i då. inte direkt min grej men en slank iaf ner :p vid halv 9 gick vi in till stan igen och åt någon rätt med räkor, vitlöksbröd och wookade grönsaker, hur gott som helst men jag var fortfarande mätt efter allt godis och annan skit så jag orkade inte ens hälften x) känns som att jag inte gjorde annat än åt igår, så borde väl skita helt i att äta idag egentligen.

Pappa ringde nyss och han kommer och hämtar mig när som. Så måste gå ner och fixa mig nu, hörs kanske senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0