utvilad!

inatt fick jag 11 timmars sömn.. riktigt skönt och behövligt. har inte sovit mkt alls nu dem senaste dagarna eftersom jag haft en hund som legat iprincip på mig hela nätterna! eftersom att nästan halva klassen har ög-projektet idag så kmr vi ändå inte göra så mycket på lektionerna så jag stannade hemma för att plugga istället. blev klar med organisationsuppgiften igår och håller på med självanalysen nu, men den går skit. vet fan inte vad jag ska skriva :S och den är avgörande för mitt betyg, får jag inte MVG på den så får jag helt enkelt inte MVG i betyg heller, presss!! är riktigt trött på skolan just nu, och det känns som att jag har tusen saker kvar att göra. Har inte ens börjat på psykologin än som ska vara inne på fredag och dessutom så ska jag försöka hinna med att komplettera ett prov från psykologi A innan skolavslutningen, undrar hur allt detta ska gå ihop..

igår var jag bara i skolan och hade muntligt i engelska, gick väl bra tror jag x) jag fick prata om talande övervakningskameror och jonna om nakenbilder som läckt ut på internet, kul ämnen haha. men G får jag väl iaf! efter det så åkte vi in till stan, med jennifer och caroline från andra SPL. käkade glass och gick i lite affärer! jag var hur trött som helst och kände att jag höll på att somna flera ggr på bussen hem, jobbigt! när jag kom hem så var mamma och peter hemma från Belgien igen, skönt på ett sätt för nu slipper man ta hand om ett helt hus plus hundar :p

just nu sitter jag och kollar på bilder på miley fans! jag vill verkligen verkligen bo i USAAA !! varför varför ska jag vara född i tråkiga Sverige? vädret suger och jag har fanimej tröttnat på det här landet nu, behöver upptäcka nytt och vidga mina vyer! mh. men om ungefär 2 år så SKA vi ju till Los Angeles som tur va. skulle inte vara helt fel att stanna där då och bo kvar i några år tills man längtar tbx.



älskar mileys outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0