Sanningar om mig själv

Berätta sju sanningar om dig själv
Jag är väldigt, väldigt mörkrädd. Ibland kan jag inte somna på kvällarna pga att jag inbillar mig saker osv, jättejobbigt.
Jag får ofta tvångstankar och tänker alldeles för mycket på saker som kan hända, oroar mig helt enkelt för mycket över saker
När jag blir stor vill jag flytta till USA och gifta mig med en amerikansk snygging och sedan skaffa familj
Just nu är jag hyfsat duktig och stolt över mina betyg, annat än i ettan ..
Jag är hyprokondriker, tror alltid att jag har en sjukdom om någon pratar om den
Efter att ha skrivit det här låter jag som värsta problembarnet haha
Mina vänner och min familj betyder allt för mig

Berätta sex sanningar om hur du var som liten
Jag och min bästa vän käkade tuggummi från gatan, haha
Var en riktig liten rebell, skulle alltid trotsa och göra allt som man inte fick göra
Ville inte lämna ifrån mig mina nappar när jag var 5 så gömde några under sängen, till slut hittade mamma dem och jag blev jätteledsen, tragiska minnen som jag aldrig glömmer x)
Jag var jätte elak mot amanda min lillasyster, ville inte ha ett till syskon då som dessutom tog min uppmärksamhet från mamma..
När jag blev lite äldre var jag alltid kaxig mot såna som var äldre än mig själv , slogs gjorde jag också ibland, fick ofta hemringningar
När jag var 7 år flyttade jag med min pappa till stan, då mina föräldrar skiljdes men bodde bara där ca 1 år

Berätta fyra sanningar om ditt kärleksliv

Jag har jättesvårt för att bli kär och har aldrig haft en "riktig" pojkvän elr vad man ska säga
Jag vill ha en trogen pojkvän, som uppskattar mig för den jag är
Jag kan nog vara ganska så romantisk av mig om jag vill
kommer inte på en fjärde :p

Berätta fyra sanningar om ditt familjeliv
Jag har 3 syskon, en äldre och två yngre
Min relation med min pappa är inte den bästa, träffas inte så ofta
Min mamma betyder allt för mig och jag vet att i slutändan är hon den som alltid kommer att finnas för mig
Jag bor hos min mamma i Oskarström

Berätta tre sanningar om ditt kompisliv

Jag skulle aldrig klarat mig utan mina vänner
Jag har ganska lätt för att skaffa nya kompisar och älskar att lära känna nytt folk
Jag vill inte lämna min nuvarande klass när vi tar studenten, kommer sakna de flesta så sjukt mycket. kommer sörja i år och dar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0