tjejkväll

har inte hunnit skriva mycket alls i helgen.. så tänkte berätta lite om gårkvällen nu istället.
började med att Robin körde mig och Bella hem till Amanda i simlångsdalen. där bjöds det på grillat, vin och massa god frukt! men kräsen som jag är så tycker jag ju tyvärr inte om vin så himla mycket, har aldrig tyckt att det varit speciellt gott. men jag hade med mig 2 cider så jag drack dem istället. efter vi ätit och tagit en hel del kort så badade vi i en tunna, ca 40 grader varmt och supermysigt! nu känner man verkligen att sommaren är här. hade det supertrevligt där iaf. sen vid 11 tog jag och bellsi bussen in till stan, vi var inte alls sugna på att åka hem redan så vi gick till tre hjärtan istället. 18 års gräns egentligen men snygga tjejer kommer in överallt ;) haha! efter ett tag där så gick vi till la cocha och snackade lite med emelie och philip. sedan mötte vi även mathilda, amanda och fredrika och gick runt lite med dem tills vi tog bussen hem 01.25! det var ju tur att vi hade någon som underhöll oss medans vi väntade på bussen iaf, någon kille som antagligen fått liite för mycket dricka i sig! haha. väl hemma så skrev jag ju ett inlägg som ni kanske såg, kände mig inte alls trött. men efter att lagt mig i sängen så slocknade jag direkt.. hade iallafall en kul kväll igår och jag kan inte annat än vara glad nu när sommaren äntligen är här!

   
  
  
    

hade min marinblåa fransklänning på mig som jag letat som en galning efter. jag tackar Jonna för att hon hittade den åt mig på h&m i veckan! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0