sture på stan

har varit i stan hela dagen sen typ klockan 11, och kollat på när bella och hennes klass dansade :) jätteduktiga! dock har jag suttit lite för mkt känner jag haha. får hoppas på att det händer något kul ikväll alltså, är sugen på att göra något skoj. blir nog antagligen inte madison, rasse svarar inte när jag ringer och igårkväll var det inte helt säkert så.. men vi får se!
idag fick vi reda på nationella i eng B.. och jag fick G! typ överlycklig, trodde faktiskt inte att jag skulle få det eftersom att läsförståelsen var skitsvår plus att jag knappt hann med att svara på allt. men det gick ju bra ändå så jag borde väl vara lite stolt över mig själv. nu är det bara tyskan kvar, hoppas på G där med! mer kräver jag inte för jag vet själv att jag suger på det x) aja, lägger in lite bilder från deras dans med.

 
 

Kommentarer
Postat av: LINNÈA OLSSON

sv. Härligt! jodå det är bara bra :)

2009-05-29 @ 20:10:02
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0