pluggdag

jaha, idag har man suttit i princip hela dagen och pluggat till provet jag har imorgon bitti.. superkul har det varit! mhm. men nu sitter allt iallafall, så sålänge jag inte får en black out så ska jag nog klara det.
tänkte att  jag kunde skriva ihop ett inlägg nu innan jag går och lägger mig, är hur trött som helst. trots att jag ställde klockan på 9 idag så vaknade jag redan halv 8 !! det var mindre kul. men jag slapp stressa iallafall. och solen sken som den inte gjort på flera dagar och det gjorde mig på bra humör. idag hade jag även nationella uppsatsskrivning i engelska B, det gick ganska så bra tror jag. förutom att det var vissa ord jag inte kunde komma på just då , fick helt hjärnslapp. de 2 orden som jag satt hur länge som helst med var utbildning, som ju heter education, hur enkelt som helst och jag kom såklart på det direkt när jag kommit ut ur klassrummet. och även svagaste, som heter weakest, i know. men så störande att jag inte kom på det. jaja, nu ska jag läsa igenom alla 5 papprena ännu en gång, sen sova. känns som jag inte gjort annat än läst idag, men imorn är det äntligen över! hoppas alla haft en fin dag, puss och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0