ointressant info

Vuxenpoäng för mig idag, har deklarerat för första gången i mitt liv (Y) lite stolt borde jag kanske vara. fast det var verkligen inte svårt, bara att skriva in sitt person nummer + en kod i ett sms och skicka till ett nummer. haha :p men sen om man ska göra ändringar osånt så blir det nog lite svårare ..

provade nyss chinosen till jeansjackan med, blev jättebra tycker jag. kanske hinner ta kort på det imon så får dem som vill se ;p just nu sitter jag här och äter mentos med melon smak. äntligen har dem kommit till Sverige. jag åt dem nere i Turkiet i somras och äälskade dem. men tänkte redan då att det säkert skulle ta år&dar innan dem kom till sega Sverige, och det gjorde det ju, nästan ..


Kommentarer
Postat av: bella

åååh melon mentos <333 FAAAN vad jag saknar turkiet asså!!! <333

2009-05-05 @ 10:05:30
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0