ingenting

• Praktikrapport - check!
häärligt, blev precis klar med slutsatsen. Känns skönt att ha det gjort så nu har jag inte speciellt mycket kvar att göra i skolan. Fast har det stora psykologi provet på onsdag och det suger, för jag kommer inte hinna öva så mycket i helgen! ;s men får göra mitt bästa. Sen har jag en till inlämning i psykologi - flmanalysen + inlämningen i Organisation. Påtal om det så berättade jag om det för mamma idag, att jag ska skriva om hennes jobb, lokaldelen - annonsbokningen utifrån allt inom organisationen, och då sa hon att hon skulle fixa så att jag fick gå runt någon eftermiddag med en tjej som är chef där och höra lite om hur det går till och hur det ser ut med underchefer osv .. det kan nog vara bra tror jag och kommer göra det lättare att skriva om det. jag vet ju redan lite om den men behöver verkligen veta mer. så det ska jag antagligen göra nästa vecka på onsdag! =) efter det är det inte så mycket kvar, då är det bara alla nationella som man i princip inte kan förbereda sig inför så det är lugnt. Sen är det äntligen sommarlov och jag ska chilla gaaalet !! tills ungefär i början på juli då jag börjar jobba ..

fan vad härligt att det bara är fredag idag, känns inte som de, känns som lördag eller söndag.. det blir nog inte utgång ikväll utan bara hemmakväll. hade varit kul att gå ut idag med men det verkar inte hända speciellt mycket. läste nyss att jag fått ett sms av en killkompis som ska ha grillfest men det är långt dit och jag läste det lite för sent .. men hemmakvällar är det absolut inget fel på så jag ska passa på att ta det lugnt ikväll. om det händer något skoj imorn så är det bara att säga till! ;) puss & kram mina vänner ♥

har undrat lite, vad är ni för nåra som läser min blogg? ser ibland att det är typ 10 mer sidvisningar än vad det är unika besökare, så vem är nu du/ni som är så intresserade utav mitt liv att ni vill ha ny uppdatering hela tiden? ;) hahah. kul att veta liksom :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0