im bored

OM DIG
Namn - Josefine Erika Andersson
Bor - Halmstad/Oskarström
Syskon - 3 st
Ålder - 17
Född - 1991
Ögonfärg - Blå
Längd - 1.69
Sko storlek - 38
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - skorpion
Hårfärg - Blond

DAGENS..
Låt- miley cyrus - dream
Saknad - vänner!
Kläder - shorts och ett linneSmink - inget
Underkläder - trosor och bh
Mat - grekisk sallad
Köp - nada
Göra sen - åka in till min sis!Pinsamaste - finns en hel del ja!

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - alltså, tycker om är väl lite att ta i, men visst har jag följt med mamma och gjort det någon gång.Tycker du om godis - vem gör inte?
Hur många gånger i veckan äter du godis - ibland ofta ibland sällan
Äter du oftast nyttig mat - nja, 50/50
Tycker du att du själv är söt/snygg - inte ful iaf, sen har man sina dåliga dagar.
Du ger mycket komplimanger till andra - om jag knr för det !
Är du nöjd med ditt förnamn - jepp
Du tycker att du själv är smart - har blivit smartare på senare tider, hah
Vad är det sämsta hos dig - jag blir lätt sur och säger nästan alltid vad jag tycker och tänker om saker vilket inte alltid är så positivt! ;P
Vad är det bästa hos dig - mina vänner kan lita på mig till 100 %
Har du bra självförtroende - det varierar
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - för många.
Du tycker om att vara med killar - yees
Känner du dina grannar - vissa av demVad har du för färg på dina underkläder idag - vita med hjärtan på!
Äger du några Björn Borg trosor - ah
Hur många? - 2
Är du en Björn Borg-fjortis ? - nejdu, det kan man inte direkt påstå x)

Använder du BH: ja?
Gillar du skolan - nja, ogillar prov och läxor osv men själva skolan är helt ok ;)
Har du någon gång skolkat - om jag har
Spelar du något instrument - ne
Sporter/aktiviteter har du gått i - gymnastik, ridning, fotboll, dans, volleyboll.. det var nog allt!
Har du några tatueringar - nix men vill ha!
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - varje gång jag passerar en xD
Tycker du om djur - love them <3

BRUKAR DU...
Sova - nej, aldrig..
Ta mediciner du inte borde ta - nej!
Snusa - nej fyfan!
Skada dig - inte med flit
Klä dig i svart - jo det händer
Lita på folk - vissa
Skada dig med flit - nej
Drömma mardrömmar - ja, typ alltid
Gå i skolan - ja
Gå i kyrkan - nej, skolavslutningar elr bröllop isf.
Ljuga - om det behövs
Vilja dö - nej

NÄR...
Åt du senast - en timme sen kanske
Läste du ut en bok senast - läängesen, såå tråkigt ju!
Köpte du något senast - i veckan nån gång
Vad? - minns inte
Svor du senast - idag kanske?
Sjöng du senast - förut
Klagade du senast - idag antar jag
Klantade du dig senast - varje dag

HAR DU...
För många vänner - man kan aldrig ha för många
Förföljelsemani - haha, klassas det som en sjukdom? isåfall nej, men kan väl alltid vara kul att förfölja folk ibland? x)
Någon annan psykisk sjukdom? nepp
Skadat någon? inte med mening
Färgat håret - många ggr
Några piercnings - nej, hade naveln förut :( rip,
Några tatueringar - nej men snart så
Egen dator - yes
Gjort bort dig rejält - aaah
ÄR DU...
Snäll - hoppas jag
Snygg - klart
Söt - klart
Kort - nej
Klantig - jo


Kommentarer
Postat av: linnea olsson

snor denna ;)

2009-05-18 @ 21:19:51
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0