hemma från kursen

är hemma från handledarkursen nu, eller kom hem vid strax efter nio ungefär.. det var inte riktigt så tråkigt som jag hade förväntat mig men inte jättekul heller. han som höll i kursen var snygg iaf och det gjorde såklart saken lite bättre (a) haha. nu är det bara till att få körkortstillståndet sen får jag börja köra, undrar hur det kommer gå alltså :p

hoppas ni alla haft en bra dag iaf. jag har lite smått ångest över att jag inte hunnit plugga något alls idag. och imorgon har jag fullt upp hela dagen så kommer inte hinna då heller.. blir antagligen madison om någon mer vill följa med , så jag inte blir helt ensam tjej ;p men lördag och söndag får bli pluggdagar denna veckan då.. skriver kanske imon om jag hinner! godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: LINNEA

sv. haha jo sant ;b allt bra med dig då?

2009-05-29 @ 00:26:05
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0