hemma från bion

kom hem för ungefär en och en halv timme sedan. filmen var hur bra som helst, fick lite tårar i ögonen på slutet :')
längtar tills den kommer ut på dvd då jag kan köpa den på engelska, tror den kommer vara mycket bättre då faktiskt! Nu är jag hur mätt som helst efter allt godis, popcorn och nu mat när jag kom hem, så ska lägga mig i soffan och kolla på det nya avsnittet av Keeping up with the Kardashians på E! älskar det programmet, så kul att följa den galna familjen i deras vardag ;p hoppas ni alla haft en fin söndag. imorgon går jag som tur var bara till kvart i 12, skönt! puss och godnatt <3


absoluta favoritscenen!! tagen från bellas blogg. hihi <3

Kommentarer
Postat av: The Hills Fanblogg.

Tävling där du kan vinna en likadan Balenciaga motorcycle bag som Heidi Montag! Var med och tävla du också!

2009-05-04 @ 14:44:00
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0