Hannah Montana The Movie

Idag ska vi gå på Miley Cyrus nya film. Det är lite synd bara att det inte är engelskt tal, tycker egentligen inte om dubbade filmer och särskilt inte när jag vet hur rösterna låter egentligen. Men eftersom att den bara kommer med svenskt tal hit till Halmstad så får det gå ändå! Får hyra eller köpa den på engelska sen istället.



Så nu måste jag verkligen fortsätta plugga psykologi för vid fyra ska jag ta bussen in till stan. Vi hörs kanske när jag kommit hem igen ikväll, ha en fin dag ♥

och ja, jag tog nyss bort min header, var inte nöjd med den + att jag hade tröttnat på den. vill ha någon fin som är mer jag, eller vad man ska säga :p om någon är frivillig att hjälpa mig så säg bara till (a)

Kommentarer
Postat av: LINNÈA OLSSON

sv. haha du det var jävligt läskigt!! :O

2009-05-03 @ 13:05:51
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/
Postat av: huldiiish

ni får inte göra provet på onsdag :O

jag snackade med sara om vad vi andra skulle göra och då sa hon att ni skulle göra det någon annan tid så på onsdag är det vanlig lektion :P

2009-05-03 @ 16:59:11
URL: http://sexibexii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0