handledarkurs

Handledarkurs inbokad, den 28 maj kl 17-20.30 , på Halmstad Trafikskola !! känns skönt ändå att jag inte fyller förrens i november, annars hade jag haft lite press på mig att jag bokat in den såpass sent. men jag vet faktiskt folk som fyller innan mig som inte har gjort den än så, sist är jag nog inte :p mamma ska iaf följa med mig. men det lockar inte direkt att sitta där i mer än tre timmar. alla som har gått den säger att det är långtråkigt. men det måste ju göras så! jag har bestämt mig för att innan jag fyllt 19 ska jag ha mitt körkort. med tanke på att jag har skolan utöver allt teoriplugg och sånt så tror jag inte att det kommer bli innan treans slut, men det vet jag ju kanske inte nu men som det känns så kmr jag ha det efter jag slutat trean iaf, och det är ju bra ändå :) är lite avis nu på alla som fått, men kan inte säga annat än grattis för det har ni säkert varit värda! ;)

anyway, nu ska jag kolla lite på tvn sen ska jag sova. upp klockan 6 imon, just looove it. hm. men måste försöka vara lite duktig med tyskan nu innan nationella ^^ sov sött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0