freeedag

hejhej! nu är jag och bella hemma hos mig och väntar på att emelie, philip och några andra ska komma hit och äta. är hur hungrig som helst eftersom att jag inte ätit någonting på hela dagen så nu får dem gärna ta och komma!

idag hade vi ju som sagt nationella i engelska B, det gick helt åt helvete om jag ska vara ärlig !! man fick endast höra hörförståelsen 1 gång och vissa röster pratade skitfort.. så jag blev inte såg glad när dem sa att tiden var ute så till slut fick jag bara kryssa i något. sen läsförståelsen kan ju ta sig någon stans :) höhö jaja bara att hoppas på det bästa! hur gick det för er andra 2:or då?

efter skolan tog jag bussen hem, fick gå hem i ÖSREGN. och det var verkligen ösregn , gjorde nästan ont att få dropparna på sig. och självklart så hade jag glömt paraplyet hemma just bara för att det skulle regna så mkt idag! så jag kom hem som en blöt hund och fick ta av mig allt. nähe, nu ska vi ta och göra något annat kul. have a nice day :)

Kommentarer
Postat av: mtvthehills

sv; SKit fin va den :) Hur mycket kostade den då? :)

2009-05-09 @ 13:14:11
URL: http://mtvthehills.blogg.se/
Postat av: amanda

det är det verkligen ;) haha var precis ute och badade jacuttzi sköööönt! :D men vi ses på söndag eller ah rätta sagt på måndag :P:P looove <3

2009-05-09 @ 23:17:51
URL: http://veryamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0