favoriterna!



haha, kolla på Spirit efter 2 minuter av filmen, så jävla söt! :') ge mig honom <3

här har ni dem, mina 2 absoluta favoritfilmer som liten. Spirit och Lejonkungen! Oslagbara! Dessa två låtarna är också mina favoriter. väcker verkligen minnen från när man var liten. minns så väl när Spirit kom ut på film då jag och en kompis satt hela natten och kollade på den filmen om och om igen, älskade den! och så var jag ju häst galen också, för dem som inte visste det :p gillar ju hästar fortfarande såklart men inte lika mycket som förr. men när jag ser dem här filmerna vill jag bara vara liten igen, det känns inte direkt "tillåtet" att tycka om sådana här filmer fortfarande? x) haha.. dem ligger iaf helt klart fortfarande på topp 10 listan, utan tvekan. jag <3 disney filmer always and forever! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0