090527

kom hem för någon timma sedan, gick istan en stund efter jag slutat. hittade min favvisklänning, marinblå fransklänning! helt underbart fin. så den får det bli i helgen om vädret vill bli fint någon gång! förhoppningsvis så blir det att jag åker med rasmus och hans kompisar ner till madison, får se. vill ju inte åka helt ensam tjej så får se om någon har lust att hänga med ..

idag när vi hade personlig utveckling så kom helt plötsligt Eddie in i klassrummet, från ingenstans! om vi blev chockade eller :O han har ju varit i USA i ett år och gått i skola och allt där. så har inte träffat han på ett helt år, verkligen saknat honom. så jag sprang fram och kramade honom =) sedan så mötte jag och jonna honom istan så vi satt och pratade ett tag, han hade såklart massa att berätta och vi satt och lyssnade som två nyfikna barn xD vill verkligen också bo i usa!
annars har det väl inte hänt så mycket mer, jag har lite smått ångest över mina arbeten.. orkar inte plugga idag, har ingen lust alls. men måste egentligen, och imorn är det kursen, i tree timmar! aja får försöka hinna med så mycket som möjligt. ska bli såå skönt med lov! hoppas ni alla haft en fin dag ♥

Kommentarer
Postat av: Pratat.blogg.se

Nu är det 2 stycken bloggare som är dom 2 finalisterna,Gå in på bloggen och RÖSTA!



Samtidigt kan du ju kolla om det är DU

2009-05-27 @ 20:57:19
URL: http://pratat.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; yes de var bara 10 avsnitt :/

2009-05-27 @ 23:32:29
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: linnea olsson

sv. haha tycker du man hör det? :P jag låter förjävligt på denna vidion haha

2009-05-28 @ 22:09:10
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0