090524

tänkte att jag kunde berätta lite om gårdagen när jag ändå inte har något bättre för mig. de bra tv programmen börjar inte förrens om 10 minuter så jag hinner skriva ett snabbt inlägg iaf.

gårdagen började med att jag som alla de andra dagarna sedan mamma och de åkte till belgien, bara fick sova några timmar och var supertrött, vaknade redan vid 9. började städa lite smått och vid 11 kom rasmus hit. vi började med tacosen och efter ungefär en timme kom också jonna och bella hit. vi 4 åt tillsammans och pratade om kvällen som skulle komma! jag var hur seg som helst hela dagen och ville egentligen bara sova, men så tråkig vän ville jag inte vara så jag höll mig vaken. vid 5 kom även josefine och malin hit, då började vi fixa oss. klockan 8 var bussen framme och resten av allt folk från stan kom. jag hade hur trevligt som helst här och som vanligt så var förfesten snäppet roligare än själva festen, brukar alltid bli så av någon anledning :p de andra som var här verkade också ha skoj så det var ju bra.
vi tog bussen 22.40 till åled och på bussen åkte vi med väärldens softaste busschaufför. verkligen hur cool som helst. vi började dra igång med våra ramsor och olika låtar, då ropar han i mikrofonen att vi ska sjunga mer, hahah. en annan chaffis hade väl skrikit något i stil med "håll käfteen nu ungdomar!!" elr något sånt, men inte han inte. han gillade vår fina sång. sen innan vi hoppade av så tog vi även ett kort med honom, störtskön kille! väl där var det inte så mycket folk som jag trodde, dem hade bjudit ungefär 130 stycken men det var långt ifrån så många, någon sa att det var ungefär 70 st där så lite mer än hälften kom alltså dit då :p men det var helt okej där också. vi dansade till fötterna värkte, fick öl i håret och min klänning åkte ner heeela tiden, jobbigt läge vare! iallafall så tog vi bussen hem vid 01.40, egentligen hade vi bestämt innan att vi skulle åka taxi men eftersom det ändå gick buss så kunde vi lika väl ta den. några stack hem till rasmus på efterfest, men jag och jonna gick hem och sov istället för vi var så jäkla trötta! jag hade nog kunnat somna stående alltså haha ! så vi var väl här vid halv 3 ungefär. sen ringer jossan och malin klockan 5 imorse och säger att vi ska komma och öppna dörren, lite smått irriterande sådär ;p däremot så blev jag väldans glad när vi steg innanför dörren. min första tanke var att det skulle se förjäävligt ut här hemma, men nej, då hade min lillasyster städat undan alla flaskor och burkar plus torkat av bordet och sånt, det var faktiskt gulligt av henne! <3 så vi slapp städa så mycket imorse , torkade bara av golvet och dammsög litegrann så nu är det som nytt igen ! yees. imorgonbitti har jag muntligt i engelska, wiie kill me. hatar att prata engelska på någon annans begäran, det går bara inte. jag kommer inte på vissa ord osv. skit störande ^^ men får försöka göra mitt bästa. på tisdag är jag ledig vilket då innebär plugg heela dagen, mina 3 arbeten ska vara inlämnade onsdag och fredag ! inte okej. har liite panik just nu, har inte pluggat något alls nu de senaste dagarna. jaja, nu blev det här väldigt långt men det förtjänade ni läsare nu när jag inte skrivit på ett par dar ;) vi hörs förmodligen imorgon om jag har något trevligt att berätta. imon får jag pengar också kom jag på nu, wie blir nog en runda på stan då. jajaja nu kallar tvn igen, pussssss. hoppas alla mår finfint ♥

bilder kommer nog imorgon, om jag inte lägger in dem lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0