090522

har inte uppdaterat på ett tag nu, har helt enkelt inte haft något intressant att skriva om :p mamma och peter åkte till belgien igårkväll, så nu har och lillasyster hela huset för oss själva! bella ska komma hit om någon timme så får se vad vi hittar på , hoppas på fest ikväll iaf. igårkväll satt jag, amanda och ronja och kollade på kyrkogårdsön. en film som jag älskade för typ 3 år sedan! var fortfarande helt okej att kolla på!

slänger in två bilder från i måndags, när jag och rasmus satt och väntade på bussen i en timme ..
 

taggad till tuusen inför lördag, kommer bli riktigt kul tror jag! vi börjar med förfest här och sedan vidare till lokalen! hoppas på en mycket lyckad och oförglömlig kväll! uppdaterar senare om vad som händer ikväll :) puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0