090518

kan väl börja med att säga att nationella idag gick rent åt helvete.. var skitsvårt och hann inte ens med sista sidan på läsförståelsen! jobbigt läge alltså, hoppas verkligen hon är snäll och ger mig G i betyg ändå, man kan ju alltid hoppas ^^

slutade redan vid halv 11, så jag och rasmus tog bussen in till stan och gick runt lite. lämnade en kofta till emelie. sen när vi stod vid bussen visade det sig att jag kollat fel, så det fick ingen buss halv 12 , wups (a) så vi satt oss på en bänk och solade i en timme istället, tills nästa buss gick. Det var faktiskt hur varmt som helst och jag fick tillochmed lite färg!
Har precis suttit och skrivit klart Rasses praktikrapport, som skulle varit inlämnad den 30 !!! så för att han skulle få den inlämnad någon gång så tänkte jag att det var lika bra att jag hjälpte honom med det sista. så nu slår han väl mig om han inte får MVG, eftersom jag fick det på min, haha. nejdå det tror jag inte. Just nu sitter jag och lyssnar på Fairytale. ni vet det tjejbandet som var så populärt när man var typ, 9 eller 10 ? ååh jag älskade verkligen deras låtar, kan alla texterna än idag. Glömmer aldrig när jag och 3 kompisar skulle uppträda till låten "tills natt blir dag" inför hela skolan. jag var så jäkla nervös och trodde jag skulle svimma eller ngt, men var så stolt över mig själv när jag gjort det :p haha. sånt man aldrig glömmer! det var rasse som fick mig att tänka på dem igen, för han hade den låten på mobilen xD sen kom jag på att jag har hela deras skiva så sitter och lyssnar på den nu, fortfarande bra faktiskt! slänger in två klipp med dem som var mina absoluta favoriter.



http://www.youtube.com/watch?v=GWkL1Hu7mO0
(gick inte att lägga in den här som youtube klipp.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0