090511

tänkte skriva lite här nu när jag ändå inte har något bättre för mig. åkte aldrig till skolan idag eftersom att vi bara hade en lektion. så jag stannade hemma och pluggade istället. har gjort alla 32 instuderingsfrågor ännu en gång, men fortfarande har jag inte fått in allt, min hjärna vill typ inte koncentrera sig. plus att det inte är kul alls att sitta och läsa samma saker om och om igen så efter ett tag gav jag upp. men tills onsdag ska nog allt sitta!

annars har det inte hänt så mycket, igår var det tänkt att jag skulle pluggat men nej så blev det ju inte, som vanligt :p skjuter alltid på det tills dagarna innan.. men snart är det sommarlov och jag slipper tänka på allt vad skolan innebär. orkar inte räkna skoldagarna men under 20 är det iaf :D och om man ska vara exakt så är det en månad kvar idag, för vi slutar den 11e! härligt ska de bli. under denna månaden ska jag ha gjort klart;
• Psykologiprov
• Organisations arbetet
• Personlig Utvecklings arbetet
• Psykologi filmanalys
• Idrotts uppgift, komplettering typ, samma sak med
Psykologi A, ska försöka hinna med det innan lovet.
• Alla NP i tyska + muntligt i engelska.

Kommentarer
Postat av: bella

vi bombar skolan tycker jag!! JAG ORKAR INTE PLUGGAAA. blää :P hahaha jag e tröööööööttttt!! pusspusss <3<3<3

2009-05-11 @ 17:08:41
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/
Postat av: rrrrrrebeckkkkaa

Har du fått reda på av Carina ännu vad du ska göra för komplettering? :O

2009-05-11 @ 20:40:08
URL: http://sexibexii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0