090506

har varit en hektisk dag känner jag.. hänt någonting hela tiden. och som ni kanske märkte i det förra inlägget så var jag inte på så värst bra humör, men det vände senare på dagen efter lite chinamat och ett MVG- på psykologiarbetet.. stör mig dock på minuset, för det är ju inte riktigt MVG då men får helt enkelt försöka göra mitt bästa på provet och hoppas på det bästa! är lite stolt över mig själv att jag faktiskt stannade kvar i skolan överhuvudtaget, efter sammanlagt 3 ½ timmas håla på en enda dag, var jag inte speciellt glad. och det blev inte bättre av att det regnade ute och mitt hår blev lockigt (!!) men jag överlevde iaf. när jag slutade vid 3 tog jag bussen till mammas jobb i demonstration mot bussen, hade ingen lust att vänta på bussen 1 timme i stan.. men det är alltid trevligt att komma dit, man kan inte tro att det är en arbetsplats man kommit till, haha!  imorgon ska jag vara lite olydig och stanna hemma för att plugga till mitt prov. men missar inget speciellt ändå så. hoppas alla haft en fin dag. :)

idag är det 1 månad kvar tills min lilla bäbis ska ställas ut för första gången :) <3

Kommentarer
Postat av: The Hills Fanblogg.

sv: de tjänar inte mer än Lauren. men eftersom ja inte får någon fast källa om hur mycket lauren tjänar, eftersom de står olika på olika sidor så skrev jag inte med lauren, de är Lo som ja har skrivit :)

2009-05-07 @ 11:27:36
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: mtvthehills

FAAAN vad söt hund :D:D:D:D:D

2009-05-08 @ 22:33:48
URL: http://mtvthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0