090504

min dag började inte speciellt bra idag.. när jag kom till skolan vid halv 10 så säger engelskaläraren att jag inte behövde komma idag eftersom att det var några som skulle ha muntligt, så då hade jag åkt till skolan helt i onödan med andra ord. så jag demonstrerade och åkte in till stan istället för att vänta på matten som skulle börja en och en halvtimme senare! där vände mitt humör ganska så snabbt då jag äntligen hittade min älskade jeansjacka på gina, som fanns kvar i EN enda storlek, gud måste älska mig ibland alltså ?! så den fick följa med mig hem. jag provade även ett par beiga chinos som satt super fint, har letat efter ett par som sitter fint typ hela våren men inte hittat några. och som tur va så köper min snälla mamma dem till mig (a) för jag har typ inga pengar kvar nu denna månaden.

bussen gick inte hem förrens 12.15 och klockan var halv 11 ^^ så då gick jag till restaurangen där emelie & philip var, satt och snackade med dem ett tag. åt nachotallrik med kyckling men orkade inte ens hälften, blev hur mätt som helst. så nu kommer jag inte kunna äta mer idag ;p fick reda på igår att vi inte får göra psykologi provet på onsdag, så nu vet jag inte när vi ska göra de :S så om jag ska va ärlig orkar jag inte plugga någonting idag, så lamt. jaja! har inget mer kul att dela med mig av så ni får ha det fint! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0