* vårstämning

jaha, då var man i skolan igen.. orkar aldrig ta bussen på morgonen när jag börjar såhär tidigt så jag åkte med mamma imorse. jag börjar om en kvart och då ska vi bara ha tyska en liten stund sen ska vi gå till galaxen och kolla på FN-rollspelen, som kommer vara resten av denna veckan här på sannarpsgymnasiet! ;) får väl hoppas att det är lite underhållande och roligare än tyskan iallafall. sen när jag slutat vid 13.40 ska jag och jonna in till stan, måste köpa ny foundation&hårfärg !

solen lös in i mitt rum så fint imorse, enligt mig är våren här nu :)
var jättenära att jag tog på mig min skinnjacka men ändrade mig
ganska så snabbt då jag insåg att jag skulle frusit ihjäl idag med endast
1+ grad på termometern.. men om några veckor så! ;)

hörs senare / j ♥

Kommentarer
Postat av: linnea olsson

hahaha så jävla go :D

2009-03-11 @ 08:19:46
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0