våren är här!

yees, äntligen! imorse när jag vaknade så stod termometern på +10. om jag blev glad eller. sen gick jag en lång runda med diesel i skogen och då hörde man fåglarna kvittra och jag kunde gå utan vantar att frysa, mhh härlig känsla!

är ledig idag, eller rättare sagt blev det igår. för mette var sjuk och viktor fixade så att vi slapp svenskan. sen skulle jag egentligen haft tyska i eftermiddag, men tycker det är lite onödigt att åka in till skolan vid 2 för att ha 1 timmes tyska när själva bussresan till och från tar sammanlagt nästan 2 timmar :S så jag hoppar faktiskt över den idag, tror inte jag missar något speciellt.. men imorgon blir det till att gå upp tidigt, vid 6! för vi ska på föreläsning redan klockan 8.10 i skolan. jag kommer vara skittrött med tanke på att jag vaknade 10 idag (sov ca 11 timmar!!!) så kommer antagligen inte somna förrän senare ikväll, men jag klarar mig nog :)

nu tänkte jag plugga lite på organisationen. hade gärna varit ute i det fina vädret hela dagen men man kan ju inte alltid få som man vill ..




min älskling <3


vad har hänt med texten ? :S råkade trycka på något och nu ser den helt skum ut ? :S

Kommentarer
Postat av: victoria

sötnos, det är fint!

allt bra själv? (:

2009-03-17 @ 21:05:58
URL: http://vicch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0